Search

Zasady i warunki

ZAWARTOŚĆ

I. Warunki sprzedaży PartyLite sp. z o. o. („Warunki sprzedaży“)

I. WSTĘP

Niniejsze Warunki Sprzedaży regulują sprzedaż produktów firmy PartyLite Sp z o.o. z siedzibą w Warszawie ("PartyLite") za pośrednictwem jej Sklepu internetowego.

Prosimy o uważne zapoznanie się z Warunkami sprzedaży przed złożeniem zamówienia. Kupujący musi zaakceptować Warunki Sprzedaży zanim złoży zamówienie, a po jego zaakceptowaniu postanowienia niniejszych Warunków Sprzedaży są wiążące dla składanego zamówienia.

II. WARUNKI OGÓLNE

(1) Wszystkie oferty, umowy sprzedaży, dostawy i usługi oparte na zamówieniach złożonych za pośrednictwem Sklepu Internetowego podlegają niniejszym Warunkom Sprzedaży w wersji obowiązującej w momencie zawarcia umowy (z zastrzeżeniem punktu 47 Warunków sprzedaży). Składając zamówienie, Kupujący akceptuje Warunki sprzedaży.

(2) Kupujący może skorzystać z opcji założenia konta i zapamiętania jego danych. W tym celu Kupujący powinien podać login i hasło oraz inne dane, niezbędne do założenia konta. W ramach założonego konta Kupujący będzie miał dostęp do historii swoich zamówień i aktualnego statutu zamówienia. Login to wskazany przez Kupującego adres e-mail. Hasło to ciągi znaków ustalanych przez Kupującego. Kupujący powinien zachować login i hasło w tajemnicy. Kupujący ma w każdej chwili możliwość wglądu, poprawiania, aktualizacji danych oraz usuwania konta w sklepie. Skorzystanie z opcji zapamiętania danych i założenie konta w Sklepie internetowym nie jest obowiązkowe, a Kupujący ma możliwość zakupu Produktów bez zakładania konta.

III. STRONY

(3) Doradca Klienta jest niezależnym przedstawicielem handlowym PartyLite i działa w imieniu i na rzecz PartyLite („Doradca Klienta”).

(4) Stroną sprzedającą dla wszystkich umów sprzedaży zawieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest:

PartyLite Sp z o.o.

Domaniewska 44

02-672 Warszawa

Adres e-mail: info@partylite.pl

Prezes Zarządu: Lucie Záleská

Numer KRS: 329462

NIP: 5272602945 („Sprzedający“)

(5) Stroną kupującą może być pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej a posiadająca zdolność do czynności prawnych, dokonująca u Sprzedającego zakupu związanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową („Klient“) albo pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, dokonująca u Sprzedającego zakupu niezwiązanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową lub przedsiębiorca zawierający umowę bezpośrednio związaną z jego działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niego charakteru zawodowego, („Konsument“) (łącznie: „Kupujący“).

IV. ZAMÓWIENIE I UMOWA

(6) Sprzedający oferuje za pośrednictwem Sklepu internetowego produkt ze swojego asortymentu, który może być przedmiotem zamówienia oraz którego cena jest określona w odniesieniu do jednostki miary (cena/jednostka) („Produkt”).

(7) Umowa zawierana jest poza lokalem przedsiębiorcy lub na odległość w rozumieniu Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku w przypadku Konsumentów. W przypadku Kupujących zawierana jest umowa sprzedaży w rozumieniu art. 535 Ustawy kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 roku („Umowa“).

(8) Kupujący może za pośrednictwem Sklepu internetowego złożyć oświadczenie woli określające rodzaj i ilość produktów, rodzaj dostawy, rodzaj płatności, miejsce wydawania rzeczy oraz podać dane Kupującego zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy pomiędzy Kupującym a Sprzedającym („Zamówienie”).

(9) Złożenie Zamówienia następuje poprzez użycie przycisku "zamówienie z obowiązkiem zapłaty". Składając zamówienie Kupujący wyraża zgodę na obowiązywanie Warunków Sprzedaży. Po otrzymaniu Zamówienia zostanie wysłane automatyczne potwierdzenie złożenia Zamówienia, w którym zamówione Produkty zostaną ponownie wymienione. W tej wiadomości e-mail lub w osobnej wiadomości e-mail tekst umowy zostanie udostępniony Kupującemu na trwałym nośniku danych. Kupujący wyraża zgodę na przesyłanie danych na trwałym nośniku (np. e-mail, załącznik PDF lub wydruk papierowy).

(10) Umowa zawierana jest w języku polskim, zgodnie z polskim prawem i Warunkami sprzedaży. Kupujący jest związany swoją ofertą od chwili złożenia zamówienia. Realizacja Zamówienia następuje po zaksięgowaniu wpłaty Kupującego na koncie Sprzedającego.

V. DOSTAWA I DOSTĘPNOŚĆ PRODUKTÓW

(11) O ile nie uzgodniono inaczej, dostawa zostanie zrealizowana na podany przez Kupującego w zamówieniu adres dostawy w Polsce. Jeśli to możliwe, Kupujący otrzyma zamówienie w jednej przesyłce. Dostawa częściowa będzie miała miejsce tylko w wyjątkowych przypadkach i w zakresie, w jakim jest to uzasadnione dla Kupującego. W takim przypadku Kupujący ponosi koszty wysyłki tylko raz.

(12) Dostępność produktów jest regularnie sprawdzana. W przypadku, gdy produkt nie jest dostępny, zostanie on odpowiednio oznaczony w Sklepie internetowym i nie będzie można go już zamówić.

(13) Termin dostawy zamówionych Produktów wynosi przynajmniej pięć dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) po potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez Sprzedającego, chyba że w ofercie danego Produktu wyraźnie zaznaczono inaczej. Pomimo dołożenia wszelkich starań przez Sprzedającego, w indywidualnych przypadkach może się zdarzyć, że niewielka liczba zamówionych Produktów nie może zostać dostarczona lub nie może zostać dostarczona w terminie z powodu nieprzewidywalnych zdarzeń (w szczególności z powodu ograniczeń w transporcie i siły wyższej, nie powstałych z winy Sprzedającego). W takim przypadku Kupujący natychmiast otrzyma odpowiednie powiadomienie. W mało prawdopodobnym przypadku opóźnienia w dostawie przekraczającego dwa tygodnie, Kupujący może anulować zamówienie. PartyLite zobowiązuje się do niezwłocznego poinformowania Kupującego o niedostępności Produktu oraz do niezwłocznego zwrotu otrzymanej już zapłaty.

VI. WŁASNOŚĆ

(14) Produkt pozostaje własnością PartyLite do momentu całkowitej zapłaty ceny zakupu.

VII. CENY I KOSZTY WYSYŁKI

(15) Wszystkie podawane przez Sprzedającego ceny są cenami brutto wyrażonymi w polskiej walucie i zawierającymi podatek VAT („Cena zakupu”). Ceny Produktów nie zawierają kosztów wysyłki ("Koszty Dostawy"). Poniesione Koszty Dostawy zostaną określone w formularzu zamówienia i będą ponoszone przez Kupującego, chyba że Kupujący będący Konsumentem skorzysta z ustawowego prawa do odstąpienia od Umowy. Po skorzystaniu z prawa do odstąpienia od umowy, Koszty Dostawy zostaną zwrócone Konsumentowi przez PartyLite.

(16) Cena zakupu staje się wymagalna natychmiast po zawarciu Umowy, tj. z chwilą złożenia Zamówienia z obowiązkiem zapłaty. Kupujący może skorzystać z metod płatności określonych w formularzu zamówienia.

VIII. KUPON

(17) Kupujący może otrzymać od Doradcy numer Kuponu, którego może użyć podczas składania zamówienia.

(18) Kupon uprawnia Kupującego do zniżki w wysokości określonej w Kuponie.

(19) W jednym zamówieniu można zrealizować tylko jeden numer Kuponu i jeden Kupon można wykorzystać tylko jeden raz przed datą ważności podaną na Kuponie.

(20) Użycie Kuponu nie jest obowiązkowe.

IX. ZGODNOŚĆ PRODUKTÓW Z UMOWĄ, REKLAMACJE I GWARANCJA

(21) PartyLite ponosi odpowiedzialność za zgodność produktów z umową zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawowymi, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego. Przedmiotem sprzedaży są produkty nowe, w stanie nadającym się do użytku zgodnego z ich przeznaczeniem.

(22) Konsument może reklamować Produkt w przypadku, jeśli stwierdzi niezgodność Produktu z Umową, jeżeli ta niezgodność ujawni się w ciągu dwóch lat od jej dostarczenia Konsumentowi („Reklamacja”).

(23) Konsument może żądać naprawy reklamowanego Produktu bądź wymiany na nowy – zgodny z Umową. W przypadku gdy wybrany przez Konsumenta sposób doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową okaże się niemożliwy albo związany z nadmiernymi kosztami dla PartyLite, PartyLite może doprowadzić Produkt do stanu zgodnego z Umową poprzez naprawę w miejsce wymiany albo przez wymianę w miejsce naprawy żądanej przez Konsumenta.

(24) W reklamacji należy określić dane reklamowanego Produktu i Zamówienia oraz przyczyny Reklamacji. Reklamację można złożyć drogą mailową pod adresem info@partylite.pl lub drogą pocztową. Reklamowany produkt należy przesłać na adres PartyLite Sp. z o.o., ul. Domaniewska 44, 02-672 Warszawa.

(25) PartyLite rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni i poinformuje Konsumenta o sposobie jej rozpoznania poprzez wiadomość wysłaną na adres e-mail wskazany w Zamówieniu. W przypadku nieuwzględnienia Reklamacji, Konsument otrzyma informację o przyczynach jej nieuwzględnienia, a towar zostanie odesłany na adres, z którego została wysłana reklamacja.

(26) W przypadku pozytywnego rozpatrzenia Reklamacji, Konsument otrzyma naprawiony lub wymieniony Produkt. Jeśli naprawa, jak i wymiana Produktu okaże się nieskuteczna, Konsument może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od Umowy lub żądać obniżenia ceny Produktu będącego przedmiotem Reklamacji. Wówczas Konsument uzyska całkowity lub częściowy zwrot należności za reklamowany Produkt.

(27) W przypadku Klientów okres gwarancji na Produkty dostarczane przez PartyLite wynosi jeden (1) rok.

(28) Wszelkie gwarancje na artykuły, co do których zostanie złożone oświadczenie o udzieleniu gwarancji, stanowią uzupełnienie ustawowych roszczeń z tytułu wad jakościowych lub prawnych. Szczegóły dotyczące zakresu takich gwarancji można znaleźć w warunkach gwarancji, jeśli takie istnieją, które mogą być podane oddzielnie.

X. PŁATNOŚĆ

(29) Płatności można dokonać za pomocą karty kredytowej lub PayPal. PartyLite nie pobiera dodatkowych opłat za skorzystanie z określonej metody płatności.

XI. ODPOWIEDZIALNOŚĆ

(30) PartyLite ogranicza odpowiedzialność odszkodowawczą wobec Klientów do sytuacji wynikających z utraty życia, uszkodzenia ciała, uszczerbku na zdrowiu lub z naruszenia istotnych obowiązków umownych, jak również odpowiedzialność za inne szkody wynikające z umyślnego lub rażącego niedbalstwa naruszenia obowiązków przez PartyLite, jego przedstawicieli prawnych lub osoby działające w jego imieniu. Istotne zobowiązania umowne to te obowiązki, których wypełnienie jest przede wszystkim niezbędne do prawidłowego wykonania umowy i na których wypełnieniu partner umowy może regularnie polegać. W przypadku naruszenia istotnych obowiązków umownych PartyLite ponosi odpowiedzialność za przewidywalne szkody typowe dla umowy tylko wtedy, gdy zostały one spowodowane zwykłym niedbalstwem, chyba że chodzi o roszczenie odszkodowawcze z tytułu utraty życia, uszkodzenia ciała lub uszczerbku na zdrowiu. Przepisu punktu 30 (XI) powyżej nie stosuje się wobec Konsumentów.

XII. ODSTĄPIENIE OD UMOWY

(31) Kupującemu będącemu Konsumentem przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy zgodnie z poniższymi zasadami.

(32) Konsument ma prawo odstąpić od Umowy w terminie czternastu dni bez podania przyczyny.

(33) Termin do odstąpienia od Umowy wynosi czternaście dni od dnia dostarczenia produktu, w którym Konsument lub wskazana przez Konsumenta osoba trzecia, która nie jest przewoźnikiem, weszła w posiadanie rzeczy.

(34) Jeżeli Umowa obejmuje kilka produktów, które zamówił Konsument w ramach jednego zamówienia i które są dostarczane osobno, okres odstąpienia od Umowy rozpoczyna się w dniu, w którym Konsument lub wskazana przez Konsumenta osoba trzecia, która nie jest przewoźnikiem, weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy.

(35) W przypadku Umowy, której przedmiotem jest dostawa rzeczy w kilku przesyłkach częściowych lub częściach, bieg terminu do odstąpienia od Umowy rozpoczyna się w dniu, w którym Konsument lub osoba trzecia wskazana przez Konsumenta, nie będąca przewoźnikiem, weszła w posiadanie ostatniej przesyłki częściowej.

(36) W celu skorzystania z prawa odstąpienia od Umowy, Konsument zobowiązany jest poinformować Sprzedającego (PartyLite Sp. Z o.o., Domaniewska 44, 02-672 Warszawa, numer telefonu: 008001213735, adres e-mail: info@partylite.pl) w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną) o swojej decyzji o odstąpieniu od Umowy. Konsument może w tym celu skorzystać z załączonego przykładowego formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od Umowy, wystarczy, że Konsument wyśle powiadomienie o skorzystaniu z prawa odstąpienia od Umowy przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy.

(37) Konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w przypadkach, o których mowa w art. 38 ustawy Praw konsumenta, tj. w szczególności w sytuacji:
(a) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedający nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
(b) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
(c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
(d) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
(e) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.

(38) W przypadku odstąpienia od Umowy, Sprzedający zwróci Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym Koszty Dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z faktu, że Konsument wybrał sposób dostarczenia inny niż najtańsza oferowana przez Sprzedającego zwykła dostawa), bez zbędnej zwłoki, a najpóźniej w terminie czternastu dni od dnia, w którym przesłał Sprzedającemu oświadczenie o odstąpieniu od Umowy, nie wcześniej jednak niż Sprzedający otrzyma od Konsumenta zwrot Produktu. W celu dokonania zwrotu środków Sprzedający użyje tych samych metod płatniczych, które zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie uzgodniono z Konsumentem inaczej.

(39) Sprzedający zapewnia, że w żadnym wypadku Konsument nie zostanie obciążony żadnymi opłatami za zwrot. Sprzedający może wstrzymać zwrot pieniędzy do czasu otrzymania Produktu z powrotem lub do czasu dostarczenia przez Konsumenta dowodu zwrotu produktu, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.

(40) Konsument powinien zwrócić lub przekazać Produkt Sprzedającemu (PartyLite Sp. z o.o., Domaniewska 44, 02-672 Warszawa, numer telefonu: 008001213735, adres e-mail: info@partylite.pl) bez zbędnej zwłoki, a w każdym razie nie później niż w ciągu czternastu dni od dnia, w którym Konsument poinformował Sprzedającego o odstąpieniu od Umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Produkt zostanie nadany przed upływem terminu czternastu dni.

(41) PartyLite oferuje możliwość złożenia wniosku o bezpłatną etykietę zwrotną w celu wymiany i zwrotu pieniędzy za pośrednictwem zespołu obsługi klienta PartyLite. Prosimy o podanie nam swojego imienia i nazwiska, pełnego adresu, adresu e-mail, a także odpowiedniego numeru zamówienia za pośrednictwem jednego z następujących kanałów: PartyLite Sp. z o.o., Domaniewska 44, 02-672 Warszawa Adres e-mail: info@partylite.pl . Etykieta zostanie wysłana e-mailem.

(42) Sprzedający udostępnia poniższy wzór formularza odstąpienia od Umowy, z którego Konsument może skorzystać, ale nie jest to obowiązkowe.

- PartyLite Sp. z o.o., Domaniewska 44, 02-672 Warszawa Adres e-mail: info@partylite.pl

- Ja/My (*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących towarów (*)/ umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących towarów (*)/ o świadczenie następującej usługi (*)

- Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

- Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

- Adres konsumenta(-ów)

- Podpis konsumenta(-ów) (tylko w przypadku zgłoszenia w formie papierowej)

- Data

(*) Niepotrzebne skreślić.

XIII. STANDARDY POSTĘPOWANIA W SPRZEDAŻY BEZPOŚREDNIEJ

(43) Jako członek Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej, PartyLite zobowiązała się do przestrzegania norm dotyczących prowadzenia sprzedaży bezpośredniej. Kodeks Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej jest dostępny do bezpłatnego pobrania na stronie www.pssb.pl

XIV. PRAWO WŁAŚCIWE, JURYSDYKCJA I INFORMACJE DOTYCZĄCE ROZSTRZYGANIA SPORÓW

(44) Do umów pomiędzy Kupującymi a PartyLite stosuje się prawo Rzeczypospolitej Polskiej.

(45) PartyLite deklaruje wolę polubownego rozwiązywania wszelkich różnic zdań wynikających ze stosunków umownych.

46) Konsument ma możliwość skierowania wniosku do właściwego Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej o pozasądowe rozwiązanie sporu, w tym mediacji, koncyliacji lub arbitrażu. Informacje w tym zakresie dostępne są pod adresem: https://wiih.org.pl/konsument/postepowanie-polubowne/.

(47) Polubowne rozwiązywanie sporów dotyczących zakupów internetowych jest możliwe również za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

(48) Ewentualne spory sądowe rozstrzyga sąd właściwy miejscowo i rzeczowo. W sprawach nieuregulowanych w Warunkach sprzedaży stosuje się odpowiednie obowiązujące przepisy prawne.

XV. POLITYKA PRYWATNOŚCI ORAZ BEZPIECZEŃSTWO DANYCH OSOBOWYCH

(49) Polityka prywatności oraz bezpieczeństwo danych osobowych zostało określone w dokumencie Polityka prywatności PartyLite, dostępnym internetowej PartyLite www.partylite.pl w zakładce „Zasady i warunki” .

XIII. ZMIANA WARUNKÓW SPRZEDAŻY

(50) Aktualna wersja Warunków sprzedaży jest zawsze dostępna na stronie internetowej PartyLite www.partylite.pl w zakładce „Zasady i warunki” .

(51) W trakcie realizacji zamówienia Sprzedającego i Kupującego obowiązują Warunki sprzedaży zaakceptowane przez Kupującego przy składaniu zamówienia. Wyjątkiem będzie sytuacja, kiedy Konsument uzna zaakceptowaną wersję Warunków Sprzedaży za mniej korzystny od aktualnej wersji i poinformuje Sprzedającego o wyborze aktualnych Warunków sprzedaży jako obowiązującego dokumentu.

(52) O zmianach Warunków sprzedaży i ich zakresie zarejestrowani Kupujący będą powiadomieni drogą elektroniczną (na wskazany przy rejestracji lub zamówieniu e-mail).

KONIEC PARTYLITE - WARUNKI SPRZEDAŻY Stan na 1. 9. 2024 r.
II. POCZĄTEK Regulaminu Serwisu PartyLite od 1. 9. 2024 r.

(1) Strona internetowa jest obsługiwana przez podmiot PartyLite sp. z o.o. w Warszawie. Korzystając ze strony internetowej, Użytkownik wyraża zgodę na poniższe Warunki użytkowania („Warunki użytkowania”). Użytkownik nie powinien korzystać z witryny, jeśli nie zgadza się z Warunkami użytkowania.

(2) Niniejsza strona internetowa służy celom informacyjnym oraz prowadzeniu Sklepu internetowego i jest obsługiwana jako usługa świadczona drogą elektroniczną dla społeczności internetowej oraz klientów i konsultantów PartyLite („Usługa”). Zezwala się na pobieranie treści z tej witryny do prywatnych, niekomercyjnych celów. Zawartość tej strony internetowej nie może być kopiowana, edytowana ani w inny sposób wykorzystywana do jakichkolwiek innych celów.

(3) Wymagania techniczne dotyczące korzystania z Usług są następujące:
(a) dostęp do poczty elektronicznej i telefonu,
(b) dostęp do przeglądarki internetowej umożliwiającej wyświetlanie na ekranie komputera dokumentów hipertekstowych (HTML) powiązanych w sieci Internet przez sieciową usługę WWW, obsługująca protokół transmisji szyfrowanej https.

Korzystanie z zawartości strony internetowej

(4) Niniejsza strona internetowa i cała jej zawartość są własnością PartyLite i podlegają ochronie praw autorskich, znaków towarowych i innym przepisom prawa europejskiego i krajowego. Dostęp do treści zamieszczonych na stronie internetowej można uzyskiwać, pobierać i drukować wyłącznie do celów prywatnych i tylko pod warunkiem, że z wydruków i pobrań treści nie zostaną usunięte żadne informacje o prawach własności. Użytkownikiem serwisu internetowego jest osoba lub podmiot korzystająca z niniejszej strony internetowej i Sklepu internetowego, która może przeglądać treści, wykonywać interakcje, rejestrować się, logować i korzystać z oferowanych funkcji („Użytkownik”). Użytkownik zobowiązuje się nie kopiować, nie wyświetlać ani w żaden inny sposób nie przekazywać ani nie powielać żadnych treści z tej strony internetowej bez uprzedniej pisemnej zgody PartyLite. Ponadto Użytkownik zgadza się nie modyfikować, nie sprzedawać, nie przekazywać ani nie rozpowszechniać zawartości tej witryny, niezależnie od sposobu lub nośnika. Obejmuje to zakaz zamieszczania treści ze strony internetowej i udostępniania ich w Internecie w jakikolwiek inny sposób. Nie dotyczy to osób upoważnionych do tego zgodnie z polityką firmy, opublikowaną w Podręczniku lub Przewodniku dla Konsultantów i Liderów PartyLite. Warunki sprzedaży za pośrednictwem strony internetowej zostały umieszczone w sekcji Warunki sprzedaży PartyLite sp. z o.o.

(5) Użytkownik ma zakaz dostarczania i publikowania treści o charakterze bezprawnym, w tym w szczególności, lecz nie wyłącznie, treści naruszających dobra osobiste osób trzecich, treści nawołujące do nienawiści, treści naruszające ogólnie przyjęte normy społeczne oraz zakaz podejmowania jakichkolwiek działań, które powodowałyby jakiekolwiek zakłócenia pracy lub przeciążenie systemów teleinformatycznych PartyLite lub innych podmiotów, które biorą bezpośredni lub pośredni udział w świadczeniu usług drogą elektroniczną, w tym w szczególności, lecz nie wyłącznie, powodują obchodzenie zabezpieczeń, instalowanie złośliwego oprogramowania, zamieszczanie treści w miejscach do tego nieprzeznaczonych.

(6) Umowa o świadczenie Usługi informacyjnej drogą elektroniczną zostaje zawarta z chwilą wejścia przez Użytkownika na niniejszą stronę internetową i zostaje rozwiązana z chwilą jej opuszczenia przez Użytkownika. Usługa świadczona jest nieodpłatnie.

(7) Umowa o świadczenie Usługi sprzedażowej drogą elektroniczną zostaje zawarta na zasadach i warunkach określonych w Zasadach Sprzedaży.

(8) Niniejsza strona internetowa wykorzystuje logotypy, znaki towarowe i nazwy firm, które są własnością lub są licencjonowane przez PartyLite Trading, S.A i/lub jej podmioty stowarzyszone. Ta strona internetowa może również zawierać znaki towarowe lub nazwy handlowe osób trzecich, które są wyłączną własnością ich właścicieli. Użytkownik zgadza się nie używać ani nie publikować tych logotypów, znaków towarowych i nazw firm w żaden sposób bez uprzedniej pisemnej zgody odpowiedniego właściciela.

(9) Niniejsza strona internetowa może zawierać linki do innych stron internetowych, które zostały przez dokładnie sprawdzone PartyLite. Jeśli Użytkownik zauważy lub zostanie poinformowany przez inne osoby, że konkretny link narusza przepisy prawa, proszony jest o niezwłoczne poinformowanie o tym PartyLite w celu podjęcia dalszych kroków..

(10) Jeśli Użytkownik uważa, że treści, do których można uzyskać dostęp na tej stronie internetowej lub za jej pośrednictwem, naruszają Państwa prawa autorskie, może zażądać usunięcia takich treści lub dostępu do nich, kontaktując się pod adresem e-mail: info@partylite.pl podając następujące informacje:

  • Nazwę dzieła chronionego prawami autorskimi, które zdaniem Użytkownika zostało naruszone. Użytkownik powinien opisać pracę i, jeśli to możliwe, podać kopię lub lokalizację (np. adresu URL) zatwierdzonej wersji pracy.
  • Nazwę treści naruszającej prawa autorskie i jej lokalizacja. Użytkownik powinien opisać treść i podaj nam adres URL lub inne informacje, które można wykorzystać do znalezienia treści.
  • Imię i nazwisko, adres, numer telefonu i – jeśli jest dostępny – adres e-mail, pod którym PartyLite może się skontaktować z Użytkownikiem.
  • Oświadczenie, że Użytkownik jest przekonany w dobrej wierze, że korzystanie z praw autorskich, które zostało rzekomo naruszone, nie jest dozwolone lub dozwolone przez prawo przez właściciela lub jego przedstawiciela.
  • Oświadczenie, że powyższe informacje są dokładne i że Użytkownik jest właścicielem praw autorskich lub osobą upoważnioną do działania w imieniu właściciela praw autorskich.
  • Podpis (lub równoważna forma elektroniczna) właściciela praw autorskich lub upoważnionego przedstawiciela. Wyznaczonym przedstawicielem PartyLite ds. praw autorskich w związku z niniejszą stroną internetową jest Lucie Záleská
Reklamacje

(11) Użytkownik jest uprawniony do składania reklamacji co do świadczonych Usług („Reklamacja”).

(12) W Reklamacji należy wskazać: dane Użytkownika (w przypadku osób nieprowadzących działalności gospodarczej: co najmniej imię, nazwisko i adres e-mail, a w przypadku przedsiębiorców: pełną nazwę, adres pocztowy, adres e-mail oraz dane osoby upoważnionej do załatwiania spraw związanych ze złożoną reklamacją) oraz opis problemu będącego podstawą złożenia Reklamacji. Reklamację można złożyć drogą mailową pod adresem info@partzlite.pl.

(13) PartyLite rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni i poinformuje Użytkownika o sposobie jej rozpoznania poprzez wiadomość e-mail wskazaną w Reklamacji.

Komunikacja z PartyLite i podłączonymi serwerami

(14) Szczegółowe informacje o sposobie przetwarzania danych uwzględniono w dokumencie Polityka prywatności PartyLite, dostępnym na stronie internetowej www.partylite.pl w zakładce „Zasady i warunki”.

Użytkowanie przez osoby niepełnoletnie

(15) PartyLite nie oferuje produktów przeznaczonych do sprzedaży przez osoby niepełnoletnie. Osoby, które nie ukończyły 18 roku życia, mogą korzystać ze sklepu internetowego PartyLite Sp. z o.o. wyłącznie z udziałem rodzica lub opiekuna prawnego.

Zmiany w Warunkach użytkowania

(16) PartyLite zastrzega sobie możliwość zmiany Warunków użytkowania.

(17) Aktualna wersja Warunków użytkowania jest zawsze dostępna na stronie internetowej www.partylite.pl w zakładce „Zasady i warunki”. Zarejestrowani Użytkownicy będą powiadamiani drogą elektroniczną (na wskazany przy rejestracji adres e-mail) o zmianach w Warunkach użytkowania i o ich zakresie.

KONIEC Warunków Korzystania ze Strony PartyLite od 1. 9. 2024 r.

Informacje na temat rozstrzygania sporów

Staramy się polubownie rozwiązywać wszelkie różnice zdań wynikające z naszych stosunków umownych. Dlatego prosimy o kontakt, abyśmy mogli wspólnie znaleźć rozwiązanie.

Będąc konsumentem masz możliwość skierowania wniosku do właściwego Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej o pozasądowe rozwiązanie sporu, w tym mediacji, koncyliacji lub arbitrażu. Więcej informacji na ten temat znajdziesz pod adresem: https://wiih.org.pl/konsument/postepowanie-polubowne/.

Polubowne rozwiązywanie sporów dotyczących zakupów internetowych jest możliwe również za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Party Lite przestrzega Kodeksu Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej (dalej: „PSSB”), z którym można zapoznać się na stronie internetowej PSSB pod adresem https://pssb.pl/o-stowarzyszeniu/kodeks-pssb.

Arrow up